В началото на май 2011 г. Ford и Мото-Пфое БГ стартираха специална кампания “Focus Motion” за представяне на новия Ford Focus в интернет пространството и социалните мрежи, която ще продължи 6 месеца. Това е иновативна кампания, която представя модерен, с нисък разход на гориво и страхотен за управление автомобил на хора, които искат да го тестват. Тя е първата по рода си в социалните мрежи в България за нов автомобил и позволява на потребителите сами да пробват новия Ford Focus. Разработен е специален сайт, който акумулира непроменено съдържанието, свързано с опита на тестващите, публикувано в блогове, Facebook и Twitter.
Сайтът на кампанията е: http://newfocus.ford.bg
Facebook: http://www.facebook.com/fordfocusbg
Twitter: http://twitter.com/#!/fordfocusbg Търсете #newfocus
Видео канали: http://www.youtube.com/fordfocusbg ; http://vbox7.com/user:fordfocusbg
„Focus Motion” ще се проведе в три последователни етапа:
Text Drive – популярни български блогъри тестват за по 10 дни автомобила, без никакви условия. Свободни са да тестват по своя преценка автомобила, като Мото-Пфое БГ по никакъв начин не влияе на теста – пряко или косвено. След теста блогърите създават кратко видео по свой собствен сценарий и идея. Видеата ще се публикуват на сайта и facebook страницата на кампанията. Видеото, получило най-много гласове от потребителите, ще спечели награда.
Photo Drive – по време на международното автомобилно изложение в София, за първи път официално бе показано новото поколение на Ford Focus. На изложението всеки, посетил щанда на Ford, можеше да се запознае подробно с автомобила, както и да се възползва от wi-fi връзка с Facebook, в случай че иска да сподели видяното. На щанда бе инсталиран и терминал, чрез който посетителите можеха да се снимат или публикуват впечатления от новия Focus.
Movie Drive – от средата на юли до началото на октомври всеки, записал се на facebook страницата на новия Focus, може да тества автомобила. Това ще бъде един активен, пълноценен и динамичен тест за всички желаещи, тъй като се очакват много заявки, при лимитирани ресурси. В случай че сподели впечатленията си, снимка или видео в социалните мрежи, тествалият може да спечели атрактивни награди.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!