Toyota Aygo също е готов за Брюксел

Общи 06 януари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 3030 посещения | без коментари

Съвсем логично наред с технологичните си близнаци Peugeot 107 и Citroen C1 на автосалона в Брюксел на 10 януари ще дефилира и новият Toyota Aygo. Продажбите на модела започват от март.
Aygo дебютира с освежен дизайн, подчинен на новата стилистика на марката и носи някои от чертите на новия Yaris. Моделът е с по-широка предна, но по-аеродинамична броня с вградени фарове против мъгла и големи трапецовидни въздухоотвори. Въведена е и опция за дневни LED светлини. Капакът е с нов дизайн. Aygo е пораснал с 15 мм на дължина, а радиусът му на завой е 4,73 м, което го прави чудесен за градската джунгла.
Затъмнените задни стъкла както за версията с пет, така и за тази с три врати, нови 14-инчови джанти, седемте възможности за цветовете на каросерията, включително и оранжев металик, внасят допълнителна свежест в облика на градския автомобил.
Производителите са заложили на висококачествени материали в интериора, а горната и долната част на бордовото табло са с нов тъмно сив цвят. Променен е и дизайнът на волана, който вече е кожен, като при версиите с фирмената автоматизирана механична трансмисия Multimode на кормилната колона са изнесени ключове за смяна на предавките.
Подобрен е 1,0-литровият бензинов VVT-i двигател на Toyota, който е станал още по-екологичен и икономичен. Той е изцяло изработен от алуминий и е един от най-леките на пазара с масата си от едва 67 кг. Инженерите са преработили горивната му камера, като е постигнато по-ефективно изгаряне. Степента на компресия е повишена от 10,5:1 до 11,0:1.
Максималната му мощност е 67 к.с. при 6000 об/мин, а максималният му въртящ момент – 93 Нм при 3600 об/мин са останали непроменени. Но куплиран с 5-степенната механична предавателна кутия, вредните му емисии на CO2 падат спрямо предишното му поколение от 105 г/км на 99 г/км и са съчетани с изключително нисък разход на гориво. Версиите с трансмисията Multimode съответно отделят 104 г/км СО2 вместо досегашните 106 г/км.
Подобрени са и шумоизолацията в купето, както и комфортът.

Видео

 
Ключови думи:   citroen c1, peugeot, peugeot 107, toyota, toyota aygo
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте