BMW се стреми да разшири производството си на пазари извън Германия. Това бе заявено от Франк-Петер Арндт, директор на производствения процес в BMW. През 2002 г. 70 % от моделите на групата са произведени в Германия, осем години по-късно процентите са сведени до 62. Днес компанията се стреми към отношение 50:50, като за тази цел ще дадат принос пазарите в Китай и САЩ. Китай ще играе ключова роля, тъй като в момента е най-големият автомобилен пазар в света.
Целта на BMW е да увеличи общите продажби до 2 млн. единици годишно до 2020 г. Въпреки тази новина, „гръбнакът” на компанията ще остане Германия, където групата продължава да инвестира в сериозно вътрешно производство.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!