BMW бие Mercedes в луксозния сегмент в САЩ

Общи 06 януари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 3140 посещения | без коментари

BMW бие Mercedes-Benz по продажби в луксозния сегмент на пазара в САЩ през миналата година. През декември баварците са отчели ръст от 15% и 26 834 продажби в страната, а общият им брой за цялата година възлиза на 247 907. През същия месец ръстът в проценти при Mercedes е бил по-голям - 28%, но реализираните на пазара единици са били 25 701. Марката от Щутгарт изостава съвсем скромно от баварската и финишира годината с 245 192 продажби в САЩ.
Този резултат официално прекрати единадесетгодишната доминация на Lexus в региона. Луксозната марка на Toyota Motor Corp. пострада от земетресението в Япония и претърпя понижение от 13% в продажбите си в САЩ и общият им за цялата година брой възлиза на 198 552, като за първи път от 1999 г. насам пада под 200 000.
Досега Mercedes е бил веднъж номер в луксозния автомобилен сегмент в САЩ – през 1999 г., но след това задълго марката бе изместена от Lexus.
След Lexus в тази класация на четвърто място се нарежда Cadillac с 152 389 продажби през изтеклата година, на пето е Acura с 123 299.
Тези резултати изключват вана Mercedes Sprinter, компактния Smart, както и Mini, която е собственост BMW.


 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте