На финала на петото издание на конкурса Рено Нисан България Мастър Инициатива, 5 екипа от студенти представиха идеите си за засилване на присъствието в дигиталния свят. След интересния дебат, представителите на Рено Нисан България и партньори, който съставяха журито излъчиха и щастливите победители.
На 31ви Май тази година, в София, по традиция се проведе Финалния дебат на Петото издание на конкурса за студенти Рено Нисан България Мастър Инициатива. Темата, която разбуди креативността и интереса на българските студенти беше свързана с Дигиталните технологии, все повече навлизащи в социалния и корпоративен свят: "Дигиталните комуникации и автомобилите. Как автомобилните марки Renault, Dacia и Nissan да засилят своето присъствие в дигиталното пространство, за да достигнат по-близо до хората?"
Студенти, представители на три университета, се бориха за челните места. След презентациите на отборите и дебатът, който те предизвикаха, журито определи финалното класиране. Тази година челните две места бяха заети от представителни на УНСС. Ивелин Иванов и Огнян Василев взеха първото място, следвани от отбора на колегите им Ангел Дойков, Джеймс Йоловски и Преслав Проданов. Единственият смесен отбор в петицата зае третото място. Това са Владислав Ганчев от Нов Български Университет и Ивелина Славова от УНСС. На четвърто място бяха класирани представителите на Американския Университет в България, Благоевград, който традиционно има силно присъствие в конкурса. Поради отсъствието си от България Ilyas Momynov и Raman Faminou представиха своята разработка с кратка дистанционна презентация по Skype. Пето място заеха Огнян Костовски, Преслав Вълчев и Георги Вълков от Нов Български Университет.
В унисон с темата на тазгодишното издание Пламен Русев, член-експерт на журито Управляващ Директор на Webit – Най-голямото събитие за интернет индустрията в Централна и Източна Европа, който беше възпрепятстван да присъства физически на събитието, проследи целия дебат също чрез дистанционна Skype връзка. Именно дигиталните комуникации му позволиха пълноценно да участва в дискусиите и решенията. Партньорите на конкурса списание auto motor und sport отново бяха част от журито и осигуриха част от подаръците за финалистите. По традиция членове на журито бяха и Публицис Марк, дългогодишен партньор на Рено Нисан България Мастър Инициатива.
Залата на УНСС, предоставена от приятелите на конкурса, студентската организация AIESEC, се превърна в място където студентите споделиха идеите и вижданията си и получиха обратна връзка от специалисти в областта на дигиталните комуникации.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!